ZirconTech summit - spojenie vizionárov a lídrov, ktorí menia svet. Prečítajte si viac

Back

Od Tokaja k trendom: Ako chutilo leto s Chateau Grand Bari?

Letná sezóna s Chateau Grand Bari priniesla výrazné úspechy v prezentácii nového nápoja Barisecco Spritz a zvýšila záujem o romantické ubytovanie pri viniciach v Tokaji. Vďaka cieleným kampaniam sme upútali pozornosť zákazníkov a podporili predaj, zviditeľnovaním na sociálnych sieťach zase posilnili lojalitu komunity. Interakcie narástli, zásoby sa vypredali a značka si upevnila postavenie v oblasti zážitkov spojených s vínom.

Aké boli naše ciele?

  • Úspešná prezentácia nového produktu Barisecco Spritz

Primárnym cieľom bolo uviesť na trh nový produkt Barisecco Spritz.

Pripravili sme pútavé reklamné kampane, aby oslovili potenciálnych zákazníkov a zvýšili povedomie o produkte aj jeho samotný predaj. 

Keďže Barisecco Spritz je odlišný produkt od jeho predchodcov z portfólia značky, rozhodli sme sa identifikovať adekvátnu cieľovú skupinu, ktorá má záujem o moderné, trendy nápoje. 

Naša stratégia tak zahŕňala demografické a behaviorálne cielenie za účelom maximalizovať dosah a relevanciu kampaní.

  • Propagácia ubytovania na Tokaji

Sekundárnym cieľom bolo zvýšiť povedomie a záujem o unikátnu ponuku ubytovania na Tokaji. To znamená pobyty v krásnej oblasti nad vinicami, prehliadky historických tufových pivníc, tematické degustácie vína v troch rôznych úrovniach a návštevu historickej expozície o vinohradníctve.

Chceli sme podporiť celkový imidž značky, aby u ľudí rezonovala ako poskytovateľ nezabudnuteľných zážitkov spojených s vínom a históriou.

  • Podpora komunity na sociálnych sieťach 

Ďalšia ambícia: Rozšíriť viditeľnosť a prítomnosť značky na sociálnych sieťach. 

Chceli sme vyvolať pravidelné interakcie zo strany publika, keďže podporujú zapojenie používateľov a vytvárajú lojalitu voči značke (a to je kľúčové pre jej dlhodobý úspech).

Zámer: Aby Chateau Grand Bari priamo komunikovalo so svojimi zákazníkmi, budovalo vzťahy a rýchlo získalo spätnú väzbu (čo je dôležité najmä pri uvádzaní nových produktov na trh).

Stratégia a implementácia

Barisecco Spritz v sebe spája nezameniteľnú chuť vína a ovocných tónov, a preto sme jeho premiéru spolu s klientom odpromovali v období leta. 

Vytvorili sme akvizičnú kampaň, s cieľom osloviť potenciálnych zákazníkov. Kampaň, ktorá ich mala priviesť do konečnej fázy, k nákupu daného produktu. 

Na tento účel sme využili pútavé banery, ktoré sme po grafickej stránke navrhli tak, aby pritiahli pozornosť cieľovej skupiny. Okrem vizuálnej atraktivity sme sa zamerali na detailné zacielenie publika, na maximálnu relevanciu a efektivitu kampane.

Po získaní dostatočného množstva dát o publiku sme pristúpili k vytvoreniu remarketingu, ktorý sme kategorizovali do dvoch odlišných adsetov. 

  • Prvý adset cielil na užívateľov, ktorí navštívili web klienta a produkt si prezreli, pridali si ho do košíka, avšak nákup neuskutočnili.
  • Druhý adset obsahoval publikum, ktoré interagovalo s akvizičnými reklamami, príspevkami na Facebooku a Instagrame alebo potvrdilo záujem prostredníctvom CTA buttonu.

V rámci oboch sme nasadili rôzne formáty reklám aby každá cieľová skupina bola oslovená personalizovane, podľa jej potrieb a preferencií. Do kreatív sme zahrnuli statické banery, manuálne aj dynamické karusely, videá, a tiež formáty ako collection a instant experience. 

Tento prístup nám umožnil prispôsobiť obsah podľa preferencií a správania jednotlivých segmentov publika, čím sme zvýšili pravdepodobnosť konverzie a dosiahli stanovené ciele kampane.

Kampane k ubytovaniu:

Keďže Chateau Grand Bari ponúka aj romantické ubytovanie priamo pri viniciach, s ohľadom na prioritizáciu služieb klienta a vopred stanovený rozpočet sme zvolili niekoľko kampaní.

Vychádzali sme z organického obsahu účtu klienta na sociálnych sieťach

  • V prvej fáze sme využili broad boosting, zameraný na zvýšenie interakcií používateľov s obsahom, a pritiahli tak pozornosť širokej verejnosti. 
  • V druhej fáze sme transformovali nastavenie kampane, aby dosiahla konečný cieľ = konverznú udalosť, ktorou bola rezervácia ubytovania

Aplikáciou tejto stratégie sme vytvorili cestu užívateľa, v ktorej sme vzbudili jednak záujem o značku a jej služby, a jednak ho aj priviedli do konečnej roviny konverznej udalosti.

  • Podpora komunity na sociálnych sieťach

    Kvôli rozšíreniu viditeľnosti a prítomnosti značky sme sa zamerali na podporu komunity na sociálnych sieťach. Cieľom bolo najmä vyvolať pravidelné interakcie zo strany publika, ktoré prispievajú k vyššiemu zapojeniu používateľov, budovaniu lojality voči značke a potencionálnym nákupom.

    • Zvolili sme preto boosting príspevkov, ktorý sa sústredil na zvýšenie interakcií používateľov na sociálnych sieťach. 
    • Podpora zviditeľnenia zahŕňala rôzne typy príspevkov, vrátane videí, banerov s novými produktmi a audiovizuálnych recenzií od skutočných spokojných zákazníkov.
    • Podporili sme aktívne zapojenie používateľov a vytvorili silnú a angažovanú komunitu okolo značky, u ktorej vznikol nielen predpoklad nového nákupu ale aj pravidelného udržiavania kontaktu s klientom.

Aké boli výsledky?

+ nárast komunity na sociálnych sieťach

+ 182 295 interakcií s obsahom FB a IG

+ vypredanie skladu počas septembra

Implementáciou vopred stanovenej stratégie PPC kampaní na platformách Meta a Google Ads sme prilákali pozornosť cieľovej skupiny, úspešne odprezentovali nový produkt a zvýšili konverzné udalosti v účtoch klienta. 

Zároveň sme upevnili imidž značky ako lídra v poskytovaní nezabudnuteľných zážitkov spojených s vínom, rozšírili komunitu na sociálnych sieťach, prehĺbili vzťahy so zákazníkmi a získali cennú spätnú väzbu pre budúce aktivity.

Zdieľajte tento článok s priateľmi