TikTok reklama na Slovensku: Aké výsledky priniesla klientom? Prečítajte si viac
Stará Kotolňa je reštaurácia & pub s jedinečnou atmosférou nachádzajúca sa v Nitre. Okrem chutného jedla a bohatého nápojového lístka ponúka aj priestor na stretávanie ľudí a organizáciu podujatí. Klient si kládol za cieľ budovať svoju komunitu a posilniť povedomie o svojej značke v Nitre a blízkom okolí prostredníctvom sociálnych sietí.
Ciele spolupráce
Aby sme pomohli klientovi naplniť ambície, zamerali sme sa na niekoľko hlavných cieľov. Našou prioritou bolo priniesť viac viditeľnosti pre reštauráciu, podporiť komunikáciu s existujúcimi aj potenciálnymi zákazníkmi a posilniť ich online prítomnosť autentickým a kvalitným obsahom.
- Zvýšiť povedomie o reštaurácii a osloviť nových zákazníkov.
- Zlepšiť engagement a interakciu na Facebookovom a Instagramovom profile.
- Prezentácia aktuálnej a sezónnej ponuky (menu, akcie, podujatia).
- Tvorba autentického obsahu, ktorá rezonuje s cieľovým publikom.
Naše riešenie
Pri tvorbe riešenia sme vychádzali z analýzy potrieb klienta, ako aj správania cieľovej skupiny. Hlavnou úlohou bolo navrhnúť stratégiu, ktorá efektívne prepojí autentické hodnoty reštaurácie so záujmom publika.
Sme presvedčení, že kvalitný a dobre cielene spracovaný obsah je kľúčovým faktorom pre budovanie dlhodobého vzťahu so zákazníkmi. Preto sme navrhli komplexný plán, ktorý pokrýva širokú škálu aktivít – od nápadu, tvorby obsahu vo forme statických príspevkov a reelsok až po publikáciu a boosting príspevkov.
4 kľúčové kroky
- Tvorba obsahu: Pravidelná prezentácia jedál, nápojov, sezónnych ponúk a špeciálnych akcií. Využívame profesionálne fotografie a autentické videá zachytávajúce atmosféru podniku.
- Zapojenie komunity: V obsahovom pláne využívame okrem iného aj edukačné príspevky, ktoré vyzývajú sledovateľov k akcii,
- Podpora podujatí: Propagácia tematických večerov či špeciálnych akcií cez príspevky a stories.
- Reklamné kampane: Cielené reklamy zamerané na obyvateľov Nitry a blízkeho okolia s cieľom kontinuálne udržiavať pozornosť stálych zákazníkov, osloviť nových hostí či zvýšiť počet rezervácií.
V rámci služieb zastrešujeme Starej Kotolni foto a video produkciu priamo v prevádzke.
Dosiahnuté výsledky
- Nárasty sledovateľov: Počet sledujúcich na Instagrame a Facebooku sa zvýšil organicky o viac ako 700 v priebehu 6 mesiacov.
- Zlepšenie engagementu: Interakcie na príspevkoch (lajky, komentáre, zdieľania) vzrástli o viac ako 9000.
- Úspěšné kampane: Desiatky tisíc zhliadnutí na videách, viac ako 100 000 oslovených ľudí každý mesiac.
- Komunitná odozva: Pozitívna odozva od fanúšikov, ktorý reagujú na obsah a oceňujú aktívnu komunikáciu.
- Víkendová obsadenosť: Plný podnik, návštevníci z celého okresu, ktorí sa radi vracajú.
*Ukážka najúspešnejších reels, ktoré sme vymysleli, zostrihali a publikovali.
*Ukážka najúspešnejších príspevkov, ktoré sme navrhli, graficky upravili a publikovali.
Záver
Spolupráca so Starou Kotolňou dokazuje, aký význam má konzistentná a autentická komunikácia. Sociálne siete podporujú rast značky, ale zároveň vytvárajú priestor pre úprimnú interakciu so zákazníkmi.
“Začiatok spolupráce s marketingovou agentúrou dabl.sk bolo pre našu reštauráciu jedno z najlepších rozhodnutí minulého roku. Dlho sme boli v predstave, že nepotrebujeme pomoc so sociálnymi sieťami, že si to dokážeme spravovať sami. Veľmi sme sa mýlili. Už pár dní po začatí spolupráce sme začali mať pozitívne ohlasy, viac sa o nás hovorí, narástli nám nielen sledovatelia na sociálnych sieťach, ale hlavne sa zvýšila návštevnosť prevádzky. Registrujeme veľa nových hostí z okolitých miest. Spolupráca s dabl.sk je profesionálna, spoľahlivá, prispôsobená našim predstavám a potrebám, má skvelé dosahy a krásne výsledky so skvelou odozvou. Môžem len odporúčať.”
Eva Vrabcová – vedúca Starej Kotolne
Investícia do kvalitného obsahu a strategicky priemyselnej komunikácie prináša reálne výsledky. Stará Kotolňa sa dnes teší nielen väčšiemu záujmu zo strany zákazníkov, ale aj výraznejšej online prítomnosti, ktorá podporuje jej dlhodobý úspech.