dabl. | Tvorené srdcom, schválené mysľou

Dobročinnosť ako súčasť firemnej DNA: Prečo by mali agentúry pomáhať tam, kde je to potrebné

Zdielať:

Dnes sa už od firiem neočakáva len orientácia na zisk, ale aj dôraz na spoločenskú a enviromentálnu zodpovednosť. Takýto hodnotový prístup prináša firme viacero výhod – zvyšuje dôveryhodnosť, buduje pozitívnu reputáciu a prehlbuje vzťahy so zákazníkmi a partnermi. Navyše, zapojenie sa do dobročinných aktivít môže priniesť nové kontakty, spolupráce či mediálnu pozornosť. Ide teda o stratégiu, ktorá má nielen etický, ale aj praktický prínos pre dlhodobý rast a vnímanie značky.

 

Musíme začať od seba

Aj v dabl. sa dlhodobo snažíme o spoločensky zodpovedné správanie. Veríme, že dobro tvorí ďalšie dobro – najmä tam, kde ho je nedostatok. Preto sa snažíme podať pomocnú ruku tak, ako je to prostredí marketingovej agentúry najvhodnejšie – zviditeľnením tých, ktorých prosby o pomoc sa strácajú v komunikačnom šume. 

Vytvorili sme vlastný Pro Bono program, v rámci ktorého každoročne vyberáme projekty, ktoré našu pomoc najviac potrebujú. Uchádzať sa môžu neziskovky, útulky, detské domovy či jednotlivci, ktorí nezištne pomáhajú iným. My im potom poskytujeme naše marketingové služby úplne bezplatne. Či už ide o grafiky, PPC či jednoducho zviditeľnenie organizácie a šírenie osvety, náš skúsený tím sa postará o to, aby tieto projekty dostali pozornosť, ktorú si zaslúžia. 

 

Ste charitatívna organizácia, útulok či iný neziskový subjekt a potrebujete pomôcť s marketingom? Zapojte sa do nášho Pro Bono programu a získajte možnosť, využiť naše služby bezplatne. 

 

 

Pro Bono s útulkom Tuláčik

Našu pomoc nedávno získal aj zvierací útulok Tuláčik z Brezna, ktorý už roky dáva šancu na nový život psom v núdzi. Okrem starostlivosti o zvieratá zabezpečujú aj odchyt, kastrácie, čipovanie, adopcie a verejné podujatia ako venčenie psov. Rovnako ako mnohé iné útulky však zápasia s nedostatkom financií, preťaženým personálom a preplnenými priestormi. Sú preto často odkázaní na pomoc ľudí, ktorí prispievajú finančne či materiálne.

Aby sa o ich prosbách o pomoc verejnosť dozvedela, pomáhame im zviditeľniť sa v rámci nášho Pro Bono programu. Nastavili sme marketing tak, aby ich aktivity oslovili čo najviac ľudí. Pravidelne spravujeme a optimalizujeme Google Ads kampane financované z grantového účtu – tie podporujú adopcie aj ďalšie iniciatívy útulku, ktoré potrebujú pozornosť.

 

Navštívte stránku útulku Tuláčik a zistite, ako aj vy môžete podať pomocnú ruku.

Odmenou za našu prácu je vedomie, že vďaka marketingu sa nasýti hladné bruško, zahojí zranená labka či nájde domov tvor, ktorý lásku nikdy nepoznal. Dôležitosť tejto spolupráce sme si naplno uvedomili pri návšteve útulku v Brezne, kde nás srdečne privítal skvelý tím aj štvornohí obyvatelia. Odovzdali sme im našu nádielku a zapojili sa aj do skupinového venčenia.

Veríme, že láskavosť a pomoc druhým sú kľúčom ku šťastnej spoločnosti. Nemali by ich praktizovať len jednotlivci, ale aj firmy – napríklad začlenením týchto hodnôt do svojej kultúry a podpory komunity. Práve skutočný záujem o ľudí, komunitu a svet okolo nás je tým, čo dnes odlišuje dobré značky od tých výnimočných.

Zdieľajte tento článok s priateľmi:

Mohlo by vás zaujímať

threads
Zobraziť článok
DIGITUNI-1
Zobraziť článok
cover_2
Zobraziť článok