dabl. | Tvorené srdcom, schválené mysľou

Partnerstvo, ktoré nás vzdeláva aj spája: dabl. a Digitálna Univerzita

Zdielať:

Digitálny marketing je neoddeliteľnou súčasťou úspechu značky. Technológie, platformy aj spotrebiteľské správanie sa menia bleskovým tempom a kto chce držať krok s týmto dynamickým prostredím, musí sa neustále učiť, prispôsobovať a zdokonaľovať. Kvalitné vzdelávanie v digitálnom marketingu tak už dávno nie je výsadou začínajúcich marketérov – stáva sa nevyhnutnosťou aj pre skúsených profesionálov. Práve preto vznikajú inovatívne projekty, ktoré kombinujú poznatky a skúsenosti z praxe s aktuálnymi možnosťami a trendmi. Práve jedným z nich je aj Digitálna Univerzita.

Digitálna Univerzita je jedinečný vzdelávací projekt, ktorý poskytuje mentoring a vzdelávanie v oblasti digitálneho marketingu. Neponúka tradičné vysokoškolské tituly, ale intenzívne, prakticky orientované študijné programy určené študentom, freelancerom, podnikateľom aj vrcholovým manažérom. Cieľom štúdia nie je len teória – komplexne porozumiete rôznym aspektom digitálneho marketingu, osvojíte si kľúčové zručnosti a budete ich vedieť aplikovať do reálnej praxe. Projekt vznikol v rámci Digital Marketing Clubu, ktorý pôsobí na Fakulte managementu Univerzity Komenského a v súčasnosti ponúka záujemcom až tri študijné programy: certifikované štúdium, expertné štúdium a MBA štúdium. 

 

 

Takéto moderné a efektívne vzdelávanie môžete absolvovať najmä vďaka skúseným expertom, ktorí na Digitálnej Univerzite vyučujú a odovzdávajú svoje know-how. Jedným z týchto odborníkov je aj náš Alex Prochyra (zakladateľ dabl. a Zircon Tree), ktorý sa tento rok stal lektorom na Digitálnej Univerzite so zameraním na RTB. 

Vďaka jeho dlhoročným skúsenostiam vo svete digitálneho marketingu a pôsobení na rôznych pozíciach posúva študentom „best practices”. Pôsobí preto v programe expert rozšírenom kurze pre pokročilých, teda tých, ktorí sa v digitálnom marketingu pohybujú už roky a túžia prehĺbiť svoje vedomosti a rozšíriť si obzory. 

Medzi účastníkmi sú najčastejšie senior marketéri, manažéri, tím lídri či absolventi nižšieho stupňa štúdia na Digitálnej Univerzite. Práve tento program absolvovalo aj viacero našich zamestnancov – od „contenťákov“ až po špecialistov na performance. Pre mnohých išlo o súčasť firemného benefitu, ktorým v dabl. vyjadrujeme vďaku za ich poctivú prácu. Dokončením tohto programu majú absolventi možnosť pokračovať v štúdiu ďalej a získať medzinárodne akceptovaný titul MBA. 

 

Vzťahy nás posúvajú vpred

Pevný partnerský vzťah, ktorý sme si s Digitálnou Univerzitou vybudovali, sa premieta aj do mnohých spoločných aktivít. Patria medzi ne napríklad prednášky a konferencie, ktoré Digitálna Univerzita pravidelne organizuje v rámci Klubu Digitálnej Univerzity. Navštevujeme ich, niekedy pripravujeme pre prednášajúcich podklady, sem-tam sme speakrami :). Mohli ste nás vidieť napríklad na konferencii Digital Marketing Masters vol. 2, kde Alex prednášal na tému: „Marketingové dáta v biznise: Výzvy, efektívne vyhodnocovanie a pomoc AI.“ 

A sme vďační. Tak sme na oplátku v dabl. privítali študentov Digitálnej Univerzity a v rámci DOD im pripravili program: mohli tak nahliadnuť do fungovania marketingovej agentúry.

Po úvodnej diskusii moderovanej našou špecialistkou Jankou Szabovou sa študenti zúčastnili workshopu, kde v trojčlenných tímoch pracovali na kreatívnom zadaní. Svoje nápady prezentovali pred naším tímom, samozrejme s feedbackom. Deň sme zakončili ako sa patrí – dobrým jedlom a inšpiratívnymi rozhovormi. Vďaka tomuto eventu mohli študenti a aj naši ľudia zdieľať cenné skúsenosti a rozšíriť si obzory. 

 

 

DOD v dabl.

 

 

Zdieľame spolu vedomosti, ale aj úspechy a radosti

Vedeli ste, že Digitálna Univerzita organizuje aj súťaž Zlatá stolička? Marketingové agentúry sa v nej bijú o titul Zamestnávateľ roka. Víťazom prvého ročníka sa v roku 2023 stala práve naša agentúra dabl., ktorá získala ocenenie spomedzi 27 zapojených agentúr. Cenu sme si prebrali a našli jej čestné miesto v domčeku na Damborského, kde nás neskôr Digitálna Univerzita aj navštívila a vyspovedala – o našom (nie tak) tajnom recepte na spokojný tím.

 

dabl. a Zlatá stolička

 

A keďže dabl. aj na Digitálna Univerzita kladú dôraz na profesionálny rozvoj, komunitu, oddych a duševnú pohodu, spoločným obľúbeným eventom je Marketingovica. Vzájomne čerpáme dobrú energy, dobíjame si baterky, ale hlavne, je to skvelá príležitosť, ako nadviazať nové priateľstvá a spolupráce.

 

 

Ďakujeme Digitálnej Univerzite za všetky vedomosti, skúsenosti a príležitosti, ktoré prináša nielen našim zamestnancom, ale aj celej marketingovej komunite. 🖤🧠

 

„Celkovo mám z programu veľmi pozitívny dojem a som naozaj vďačná, že som sa mohla stať jeho súčasťou. Za úplne najväčší prínos osobne považujem networking. Bolo skvelé, že som sa mohla stretnúť s ľuďmi z rovnakého sveta – od skúsených marketérov, cez majiteľov firiem až po úplných nováčikov. Veľmi pozitívne hodnotím aj samotné prednášky – boli tematicky pestré, dobre spracované a človek si z nich vždy vedel niečo odniesť. Aj keď už v marketingu pracujem nejaký ten čas, stále sa objavili témy alebo názory, ktoré ma vedeli inšpirovať alebo mi rozšírili obzory. Ďakujem, že robíte niečo takéto zmysluplné a že spájate ľudí v našom obore.“  – Janka Szabová, Digital Director at dabl.

Zdieľajte tento článok s priateľmi:

Mohlo by vás zaujímať

Generated Image September 04, 2025 - 12_35PM
Zobraziť článok
threads
Zobraziť článok
cover_2
Zobraziť článok